جرعه ای تلنگر، اندکی تامل

اینجا محلی است برای اتراق و زدودن خستگی روزمرگی ها

جرعه ای تلنگر، اندکی تامل

اینجا محلی است برای اتراق و زدودن خستگی روزمرگی ها

بالاترین ذکر و اسمای حسنای الهی


عده ای خدمت حضرت آیت الله شاه آبادی  استاد حضرت امام خمینی رسیدند و عرض کردند :

 ذکری به ما یاد بدهید که بوسیله آن به خدواند نزدیک بشویم و تقرب پیدا کنیم .

آیت الله شاه آبادی فرمود :

من ذکری بالاتر از ذکر  یاحسین سراغ ندارم.

سپس فرمود:به نظر من یاحسین از اسماء حسنای الهی است.

داستان کوتاه

پیرمردی هر روز تو محله پسرکی رو با پای برهنه می دید 

که با توپ پلاستیکی فوتبال بازی میکرد.

روزی رفت و یه کفش کتونی نو خرید

و اومد به پسرک گفت: 

بیا این کفشا رو بپوش.

پسرک کفشا رو پوشید و خوشحال رو به پیرمرد کرد و گفت: 

شما خدایید؟

پیرمرد لبش را گزید و گفت نه پسرجان.

پسرک گفت: پس دوست خدایی،

چون من دیشب فقط به خدا گفتم کفش ندارم.

دوست خدا بودن سخت نیست


پیرمردی هر روز تو محله پسرکی رو با پای برهنه می دید 

که با توپ پلاستیکی فوتبال بازی میکرد.

روزی رفت و یه کفش کتونی نو خرید

و اومد به پسرک گفت: 

بیا این کفشا رو بپوش.

پسرک کفشا رو پوشید و خوشحال رو به پیرمرد کرد و گفت: 

شما خدایید؟

پیرمرد لبش را گزید و گفت نه پسرجان.

پسرک گفت: پس دوست خدایی،

چون من دیشب فقط به خدا گفتم کفش ندارم.

دوست خدا بودن سخت نیست